Поширені запитання

  • Чи дійсно реєстрація безкоштовна?

Саме так! Вам не потрібно сплачувати стартових внесків. При реєстрації ви отримуєте безкоштовно каталоги, стартовий пакет  та чіткий інструктаж про умови співпраці. 


  • Як мені зареєструватись в компанії AVON?

Для цього перейдіть по ссилці СТАТИ ПРЕДСТАВНИКОМ, заповнюєте анкету.

Після цього отримуєте СМС зі своїм рахунком представника в AVON. Також з вами зв’яжеться координатор для уточнення подальших дій.


  • Які зобов’язання перед компанією? Чи повинна я розміщувати замовлення по кожному каталозі?

Ваш обов’язок – це своєчасна оплата отриманої продукції. Тобто протягом 5ти банківських днів з дня доставки. Розміщувати замовлення щокампанії не обов’язково. Та, пропускаючи подачу замовлень, ви втрачаєте подарунки. 


  • Як розмістити замовлення?

            Можливо з допомогою Інтернет, а також СМС. Чітку інструкцію отримуєте в електронну скриньку або в телефонному режимі після заповнення ваших реєстраційних даних.


  • Чи можливо мені реєструвати представників, створювати свою структуру?

Так.  Якщо ви вже є представником, заповніть форму реєстрації координатора. Отримайте безкоштовне навчання, безкоштовне відкриття ділянки і реєструйте преставників.


  • Як оплатити замовлення?

Оплату потрібно здійснити протягом 5ти банківських днів з дня доставки через банк Приват (касу, термінал, Приват24), банк Аваль. Реквізити для оплати вказані у платіжному повідомленні, що приходить разом з замовленням, а також на персональній сторінці на сайті AVON в закладці «Мої замовлення».


  • Чи є мінімальне замовлення?

Ні, немає. Ви можете розміщувати замовлення на будь-яку суму. Зауважте, якщо сума замовлення менша 300 грн., платна доставка і коштуватиме 20 грн.


  • Де отримати замовлення?

Отримати замовлення ви зможете на поштовому відділенні в зручному для вас місцерозташуванні.